Stichting Duivenvoorde informeert haar huurders elk jaar vóór 1 mei, per brief, over de jaarlijkse huurverhoging.

Per 1 juli 2016 heeft de Stichting een huurverhogingspercentage gehanteerd van 2,1%. Voor sommige huurders is het huurverhogingspercentage lager uitgevallen omdat zij voor hun woning al de maximale huur betalen. Zie verder onder: http://www.stichting-duivenvoorde.nl/ik-huur-een-woning/alles-over-uw-huur/woningwaardering

Ieder jaar op 1 juli passen wij de huurprijzen aan, zoals alle wooncorporaties dat doen. Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties bepaalt het maximum van de huurverhoging.
Ook de eventuele verhoging of verlaging van de stook- en servicekosten voeren we per 1 juli door.

Bezwaar

Als u het niet eens bent met de huuraanpassing of stook- en servicekosten, dan kunt u uw bezwaar sturen naar de huurcommissie. Het adres van deze onafhankelijke commissie is:

Secretariaat van de Huurcommissie
2500 BL Den Haag