Het Dienstencentrum heeft een vast weekprogramma*

weekprogramma-jan-24.jpg

Naast het vaste weekprogramma zijn er nog veel meer andere gezellige activiteiten. Deze activiteiten worden ook aangekondigd op de facebook-pagina van Stichting Duivenvoorde. Maar komt u vooral langs!

Bibliotheek: Grote keuze uit boeken, ook groot letterboeken. Voor het lenen van boeken wordt een kleine vergoeding gevraagd.

Biljarten: Elke werkdag is het mogelijk om te biljarten in de Grote Zaal, € 0,50 per 30 minuten. Zie het weekprogramma voor de tijden.

Bingo: Kom uw geluk beproeven. Doe eens mee en ga ook met een leuke prijs naar huis! Deelname € 5,-.

Bridge: Iedere dinsdagmiddag is er bridgen in het Dienstencentrum Duivenvoorde. Uw bridgekennis kunt u goed gebruiken voor een gezellige middag, zonder competitie. Heeft u belangstelling, kom gerust even langs. Deelname € 1,00.

Jeu-de-boules: Naast het terras van het Dienstencentrum is een jeu-de-boulesbaan te vinden. U kunt hier gebruik van maken tegen een kleine vergoeding á € 1,-. Bij de bar zijn jeu-de-boulesballen te leen.

Knutsel-, brei- en haakclub: Knutselen, breien, haken, of een andere creatieve bezigheid. Gezellig in een groepje. Kleine bijdrage.

Koersbal: Een balsport die een beetje lijkt op het bekende Franse jeu-de-boules en binnen wordt beoefend. € 1,00 per keer.

Lunch: Prijzen vanaf € 2,15 per gerecht. Gerechten zoals: omelet, uitsmijter, verse dag soep en meer.

Ouderengym: Een speciaal beweeguurtje voor ouderen waaraan iedereen op zijn/haar eigen niveau kan meedoen.

Sociëteit Veur: Een gezellige middag om met elkaar spelletjes te spelen, zoals Rummikub, klaverjassen). Kosten: € 1,- per keer.

Sjoelen: Gezellig op de woensdagavond bij elkaar komen en een spelletje sjoelen spelen, uiteraard kunt u ook een ander spel spelen. Kosten € 1,- per keer.

Warme lunch: Iedere woensdag op de oneven weken serveren we een warme lunch onder het mom van smakelijk gezellig. Kosten € 4,95 per couvert.

Zondagkoffie: Elke zondag is er koffie met wat lekkers. U kunt gezellig met elkaar bijkletsen, er is vrije inloop. Kosten: € 3,50

Voor sommige van deze activiteiten kunt u de flyer bekijken, zie hieronder:

Mist u iets?

Mist u een activiteit in ons aanbod? Of heeft u een idee voor een activiteit? Wij denken graag met u mee. Mail uw idee naar Ton van Rijswijk: tr@stichting-duivenvoorde.nl