Belangrijk: noteer uw pasnummer! Dit staat rechtsboven op uw Duivenvoordepas. En noteer uw CCV-code. Dit staat rechtsboven op de achterkant van uw Duivenvoordepas. Bewaar deze gegevens goed.

Dit kan op twee manieren. U betaalt (bij voorkeur) bij de receptie van het dienstencentrum met uw pinpas en het bedrag staat direct op uw Duivenvoordepas. Opwaarderen kan ook bij de bar.

Of u waardeert uw pas op via internet. Ga naar www.mijnkniponline.nl. Ga naar Registreer > Betaalkaart. Om veiligheidsredenen heeft u een loginnaam en wachtwoord nodig die u in een aparte e-mail ontvangt. Na registratie logt u in op uw persoonlijke pagina. Met iDeal kunt u de Duivenvoordepas opwaarderen.

Met de Duivenvoordepas kunt u bij Stichting Duivenvoorde aan de receptie en de bar afrekenen. Op verzoek van de vrijwilliger legt u uw kaart op de paslezer. Het bedrag dat u moet betalen wordt dan van de kaart afgehaald. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met uw persoonsgegevens. Deze gegevens worden in geen geval aan anderen verstrekt.

Nee, bij een Duivenvoordepas-betaling heeft u geen pincode nodig.

Dit wij hebben wij alvast voor u gedaan. Uw pas is geactiveerd en gereed voor gebruik.

Nee, u kunt met uw Duivenvoordepas alleen bij de receptie en de bar afrekenen. De kapper, de pedicure, de bibliotheek en Multi Fysio hebben een eigen betaalsysteem, dus hier kunt u niet met uw Duivenvoordepas betalen.

Geld dat op de Duivenvoordepas staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening in geval van overlijden of verhuizing.

Het actuele saldo leest u af van het klantendisplay (dit zit aan de klantzijde van de kassa), als u iets koopt. De vrijwilliger kan u ook het saldo tonen als u de Duivenvoordepas op de paslezer legt. Er wordt dan niets afgeschreven.
Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnkniponline.nl. Op deze website kunt u uw saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en uw pas opwaarderen via iDeal.

Ja, het is mogelijk een groeps-Duivenvoordepas te kopen. Per groep kan er een kaart worden gekocht. Hiervoor geldt dezelfde procedure als voor de individuele passen. Eén lid van de groep kan de groepspas kopen; hij of zij kan de groepspas aanmelden op www.mijnkniponline.nl. De groep dient onderling het beheer en het saldo te regelen. Met de KNIP app kunt u heel makkelijk uw groepsgenoten koppelen aan deze rekening.

De Duivenvoordepas kunt u opwaarderen door (bij voorkeur) bij de receptie te pinnen. Opwaarderen kan ook bij de bar. Ook kunt u uw familie vragen om uw Duivenvoordepas via internet op te waarderen.

Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de medewerkers van Stichting Duivenvoorde. Stuur een e-mail met uw naam, pasnummer en uw vraag naar: info@stichting-duivenvoorde.nl of meldt u zich bij de receptie.

Op de welkomstpagina van www.mijnkniponline.nl klikt u op de knop ‘Registreer’. Als u zich registreert, ontvangt u per e-mail de benodigde inloggegevens.

Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kunt u onder de menu-optie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ uw gegevens wijzigen.

Blokkeer uw Duivenvoordepas zo snel mogelijk. Dit doet u via www.mijnkniponline.nl. Na het inloggen kunt u onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende Duivenvoordepas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan, maar snel blokkeren is van belang.

Als u geen computer heeft, maar wel het pasnummer en de CVC-code heeft genoteerd, kunt u ook Stichting Duivenvoorde vragen uw pas te blokkeren. Meldt u zich bij de receptie.

U kunt vervolgens een nieuwe pas kopen bij de receptie of de bar. De nieuwe pas kan aan de bestaande rekening (met saldo) gekoppeld worden, waardoor u het saldo weer kunt gebruiken.

In dat geval stuurt u een email naar info@stichting-duivenvoorde.nl. Of u meldt zich bij de receptie van het dienstencentrum.

Een nieuwe pas is te koop bij de bar en de receptie van het dienstencentrum. De nieuwe pas is door ons geactiveerd.

Bewoners en vrijwilligers krijgen eenmalig een pas van ons cadeau. En vanwege ons 50-jarig jubileum krijgen zij als extraatje een tegoed van € 2,50 op de pas. Tot 31 december 2018 kost een nieuwe pas € 5,-, inclusief een tegoed van € 2,50.

Na 1 januari 2019 kost de pas € 7,50, inclusief een tegoed van € 2,50.

Ja, zij kunnen de pas kopen bij de receptie of de bar van het dienstencentrum.

Ja, in dat geval is de Duivenvoordepas juist handig. Want mantelzorgers kunnen via www.mijnkniponline.nl het saldobeheer van de Duivenvoordepas regelen. Bijvoorbeeld het opwaarderen van het tegoed en het limiteren van de uitgaven.