Door persoonlijke aandacht voor bewoners en woningzoekenden biedt Stichting Duivenvoorde in samenwerking met maatschappelijke partners de beste oplossingen. Zo wordt er nauw samengewerkt met zorgaanbieder Florence, die met een team in het Dienstencentrum Duivenvoorde zit, net als met fysiotherapie Multi Fysio. Tevens is een wijkverpleegkundige op het terrein aanwezig. Ook heeft Stichting Duivenvoorde nauwe contacten met welzijnsaanbieder Welzijn oud en jong (Woej). In het complex Duivenvoorde is een dienstencentrum gevestigd waar mensen elkaar kunnen ontmoeten, een logeerflat, een kapsalon en de Verswinkel Vreeburg. Andere voorzieningen op loopafstand van de locatie Duivenvoorde zijn het ziekenhuis HMC Antoniushove, het winkelcentrum Westfield Mall of the Netherlands en het openbaar vervoer. Het wooncomplex Prinsenvoorde ligt vlakbij winkelcentrum Prinsenhof (Prins Frederiklaan) en tegenover woonzorgcentrum WZH Prinsenhof. Hier is veel groen in de omgeving.

Veiligheid staat bij Stichting Duivenvoorde hoog in het vaandel. Daarom wordt er gebruik gemaakt van cameratoezicht, intercom en videofoon. Uiteraard wordt hierbij rekening gehouden met uw privacy. Daarnaast zijn er bij beide wooncomplexen buurtpreventieteams actief.

Kijk voor meer informatie over veiligheid bij documenten en formulieren.