Stichting Duivenvoorde biedt woongelegenheid in twee woongebieden.

Gebied 1 aan Duivenvoorde en Duivenpad te Leidschendam omvat in totaal 344 woningen. Deze woningen zijn gelegen in de gebouwen A t/m E, gebouwen F en G en gebouw H.

Er is keuze tussen een twee- of een driekamerappartement. De driekamerappartementen zijn uitsluitend beschikbaar voor twee personen.
Gebouw D is het hoogste gebouw met 11 etages, van waaruit u uitzicht heeft over Leidschendam, Voorburg, Den Haag en (bij helder weer) nog verder richting Scheveningen.
In gebouw D vindt u ook Versmarkt Vreeburg, het Dienstencentrum en de logeervoorziening.
In sommige gebouwen zijn voorzieningen aanwezig om uw scootmobiel op te laden.

Gebied 2 “Prinsenvoorde” is gelegen aan de Frekeweg in Leidschendam, tegenover het woonzorgcentrum WZH Prinsenhof. Hier zijn in totaal 65 woningen. Dit zijn alleen tweekamerappartementen.

Stichting Duivenvoorde heeft de afspraak met WZH Prinsenhof, dat Stichting Duivenvoorde, bij de toewijzing van woningen in Prinsenvoorde, voorrang geeft aan mantelzorgers van bewoners van WZH Prinsenhof.

Voor de bewoners van Prinsenvoorde is er de mogelijkheid om de activiteiten in het verpleeghuis WZH Prinsenhof bij te wonen.
Kijk voor plattegronden van de woongebieden bij documenten en formulieren.