Stichting Duivenvoorde biedt woongelegenheid in twee woongebieden.

Gebied 1 aan Duivenvoorde en Duivenpad te Leidschendam omvat 3 complexen met in totaal 344 woningen. Complex 1 bestaat uit de gebouwen A t/m E, complex 2 uit de gebouwen F en G en complex 5 uit gebouw H.

Er is keuze tussen een twee- of een driekamerappartement. De driekamerappartementen zijn uitsluitend beschikbaar voor twee personen.
Gebouw D is het hoogste gebouw met 11 etages, van waaruit u uitzicht heeft over Leidschendam, Voorburg, Den Haag en (bij helder weer) nog verder richting Scheveningen.
In gebouw D vindt u ook Versmarkt Vreeburg, het Dienstencentrum en de logeervoorziening.
In sommige gebouwen zijn voorzieningen aanwezig om uw scootmobiel op te laden.

Gebied 2 “Prinsenvoorde” is gelegen aan de Frekeweg in Leidschendam, tegenover het verpleeghuis WZH Prinsenhof. Hier zijn in totaal 65 woningen. Dit zijn alleen tweekamerappartementen.

Stichting Duivenvoorde heeft de afspraak met WZH Prinsenhof, dat Stichting Duivenvoorde, bij de toewijzing van woningen in Prinsenvoorde, voorrang geeft aan mantelzorgers van bewoners van WZH Prinsenhof.

Voor de bewoners van Prinsenvoorde is er de mogelijkheid om de activiteiten in het verpleeghuis WZH Prinsenhof bij te wonen.
Kijk voor plattegronden van de woongebieden bij documenten en formulieren.

Volgens de Overlegwet voor alle verhuurders met meer dan 25 woningen heeft Stichting Duivenvoorde per wooncomplex een samenwerkingsovereenkomst gesloten met een bewonerscommissie die de belangen behartigt van de bewoners. De bewonerscommissie wordt hiermee door Stichting Duivenvoorde erkend als overlegpartner ten aanzien van het beheer en beleid van de stichting betreffende het wooncomplex.